Frågor & svar .

publicerat i Allmänt;

Har precis kollat klart på filmen & jag tycker inte den var så jätte sorglig bara lite & jag fällde ju några tårar men det är ju inte så himla ovanligt när de gäller mig & film. Wiggo har precis vaknat igen så undra när han kommer somna ikväll , fasen! Han fick mat & somna vid kl 21-21.30 sen nu vakna han precis  , nu kommer han ju knappast somna om på ett bra tag. Och så tänkte jag svara på den här frågan också. :

(hoppas detta inte låter för negativt) men om du är så intresserad av mode varför klär du inte wiggo lite roligare då? Det finns jättefina kläder men han har typ alltid samma på sig samt bara lindex och HM kläder, lite trist..

Svar ; - Jag tycker om mode när det gäller mig själv men att köpa dyra modekläder till ett litet barn tycker jag är väl för mycket. Ja det är klart det finns jättefina kläder men varför ska man lägga ut massa pengar på dyra kläder när barn växer så jädrans snabbt när dom är små , dom hinner knappt använda kläderna innan dom är för små igen. Och samma kläder ? Han är nästan nya kläder på sig varje dag & varför ska man köpa en stor uppsättning av kläder när dom som sagt växer ur kläderna hur snabbt som helst. När han blir större & " stannar i växten " ett tag så visst kan ha få något " dyrare " men inte nu. Och jag tycker nästan att om man nu ska klä sitt barn så himla " dyrt " så tycker jag nästan som barnet blir en accessoar .  Och ja ,jag tog kommentaren som lite negativt det är som om Wiggo har så fula kläder på sig hela tiden :/ ....

Nu så kollar  Wiggo & Tobbe på teletubbies ;D

image770

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lärarinnan:

Men herregud- Wiggo har ju ALLTID nya fina kläder på sig ju! Va fan ska det vara Dolce&Gabbana på småbebisar?? VEM har råd med det eller ens lust!

Människor har verkligen inget att bekymra sig över...om de har tid att skriva och påpeka sånt här!

2:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

samma tjej (antar jag) som skrev att Ludde har så himla tråkiga kläder hela tiden! Angående designen - HJÄLP! haha jag har panik över att jag tycker min blogg är lite.. usch jag vet inte, tröttnar så fort på "designen" :P + att jag är inte så bra på att göra nåt men vågar du chansa så.. :P Haha! :)

3:e kommentar, skriven , av Marie:

bry dig inte bea , klä wiggo i det du tkr är fint =)

4:e kommentar, skriven , av Sandra:

Wiggo har alltid jättefina kläder på sig! Kram

5:e kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

jag skriver bara texten på ( i photoshop ) och ändrar typ opaciteten tror jag det heter :)

6:e kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

jag vet inte.. men jag kan ju be Magnus bränna ut mitt photoshop på skiva åt dig? :)

7:e kommentar, skriven , av Marie:

den är ju så söt den overallen , men tror jag snart får köpa ny :( igen ! han har redan börjat växa ur 74 =/

8:e kommentar, skriven , av Marie:

ja nu är han ju jätte stor . tiden går föööör fort tycker jag =/ vill att han ska vara sådär liten igen ! :)

9:e kommentar, skriven , av g.farmor o g,farfar:

Barn skall väl få vara Barn ,,, Härliga Wiggo , utan dessa hemska ( märkeskläder )
KRAM IGEN 11111

10:e kommentar, skriven , av andrea jonsson:

asså herregud,
jag tycker att wiggo har jättesöta kläder på sig!
barnkläder är så små och mjuka :)

11:e kommentar, skriven , av nikita:

jag tycker h&m Lindex och kappahl har finare babykläder än märkesbabykläder många ggr..
Så jag köper hellre deras kläder än massa märkeskläder som dom som sagt växer ur fort...

12:e kommentar, skriven , av Nathalie:

Jag tycker han alltid är fin, Håller mid dig till 100%

13:e kommentar, skriven , av tessa.:

Låter ju helt sjukt, varför ska man behöva tvinga på sina barn märkeskläder när de ändå ska växa ur dem så snabbt?
Jag håller med dig till 110%!

14:e kommentar, skriven , av en som beundrar:

tycker du har jättebra värderingar bea när det gäller kläder, o allt annat med. skit i personer som skriver sådär.

15:e kommentar, skriven , av Caitlin:

ORKA VARA ANONYM!!!!!!!!!!!!!! Jävla fega människor d finns!!!!!!!

16:e kommentar, skriven , av Anonym:

Varför ska man skriva ut sitt namn om man inte har blogg?cdå kan jag bara välja ett namn utan att du ens vet om det är så eller hur? Har man ingen blogg är det onödigty att skriva ut namn du vet ändå inte vem jag är (syftar till hon catlin som verkar lite bakom flötet haha)

17:e kommentar, skriven , av Sara:

Helt rätt, varför lägga ut massa pengar på dyra barnkläd som dels blir alldeles för små jättefort och dels skiter ju ungarna fullständigt i hur kläderna ser ut. HM & Lindex duger alldeles utmärkt...

Kommentera inlägget här :