Ganska långt inlägg.

publicerat i Allmänt;

Efter en ganska lång stund av en gnällig liten Wiggo så somnade han , övertrött kallas det. :)  Jag har precis suttit & moffat lite chips OCH JAG VET att jag sagt att jag inte ska äta det men jag har inte mått någe vidare dom här 2 dagarna som vart & så kan man väl säga att jag " tröst ätit " ... Men nu ska jag verkligen försöka att sluta äta onyttiga saker jag blir verkligen arg på mig själv & jag får dåligt samvete efter jag sett & tänkt vad jag tryckt i mig.
Har precis suttit & tänkt på ifall man ska ta sig en sväng imorgon för att gå & sola men jag vet inte om det är så bra idé om man har lite ont  i halsen det kanske bara blir värre ? Men jag känner att jag verkligen behöver lite färg på kroppen speciellt nu när det är vinter man flyter ju in i snön nästan alltid sjysst men en liten solbränna. Jag har ju solarium hemma hos mamma & pappa men hur ofta känner man att man har lust att lägga sig där under när man väl är där liksom , ALDRIG.
Har också försökt att ladda upp bilder här på bloggen men det tar ju en evighet & jag blir bara förbannad så jag ska göra det imorgon om jag känner att jag har mer tid som sagt.

Det är verkligen skitkul att "nytt folk" hittat hit till bloggen & jag blir så glad av att statistiken höjs & att man ser mer kommenterar i like it & jag försöker svara på alla frågor som ställs . Och om det är något som ni undrar men inte vill skriva här så går det alltid att skriva på mail , kom ihåg det .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

hur många besökare har du varje dag?

2:a kommentar, skriven , av Bea:

inte så många runt 200 & jag önskar att det var mer :)

3:e kommentar, skriven , av Eva:

Är det 200 unika besökare? Då är det ganska mycket för att vara en sån här blogg.

4:e kommentar, skriven , av bea:

ja.. en sån här blogg ? vad menar du med det ?

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

läser alltid din blogg. inte för att jag känner dig, har över huvud taget ingen aning om vem du är.
Men den är intressant och som ett litet tidsfördriv!
Du verkar vara en stark tjej! Keep on the good work!

Kommentera inlägget här :