God förmiddag!

publicerat i Allmänt;
Idag så vaknade vi klockan 10 jätteskönt fast vi somnade ju inte förns kl 12 igår så . Wiggo var duktig & somnade i sin egna säng & sov där fram till kl 4 då ville han ha lite mat så jag la honom bredvid oss i sängen så fick han mat sen somnade han om igen , sen vakna han lite då & då men han var inte hungrig utan jag tror han drömt någon läskig mardröm :/ Stackarn! Men jag har faktiskt sovit skapligt bra inatt & det tackar jag för :)
Nu väntar jag på att mamma ska höra av sig hon skulle ringa när de blev lite mindre på jobbet de är tydligen jättemycket nu , usch . Sen så ska hon väl komma hit & klippa min förbannade lugg, haha ! Om hon har tid såklart annars blir de en annan gång kanske imorgon för då ska vi nog ut till dom på landet om vi inte åker dit idag men vi får väl se helt enkelt.

Wiggo ligger just nu under sitt gym & sparkar & har sig , lilla plutten! Och Nattis skickade ett sms nyss & sa att hon skulle komma om ca en timme så då kanske vi hinner åka till babyproffsen under tiden ? Eller om jag ska tralla ut en sväng med Wiggo i vagnen vi får väl se hur det blir .  Men vi hörs senare !

Kommentera inlägget här :