God kväll !

publicerat i Allmänt;
Nu har jag vart nere i tvättstugan hängt upp mammas gardiner & släng i en ny tvätt . Elin har ringt också så vi har bestämt tid imorgon vi ska hämta upp henne i Vilsta runt kl 4 ungefär sen bär det av hem till mig , rida & så :)
Sen så ska jag försöka ladda upp mer bilder på Wiggo jag vet att det är många som vill att jag ska lägga ut bilder men anledningen till att jag inte gör det när jag är hemma i lägenheten är att det tar typ 5-10 min att ladda upp EN bild så jag har inte tid att sitta i flera timmar för att ladda upp flera stycken.
Nu har jag pratat med en tjej också som vill att jag ska hjälpa henne med sin ponny så hon ska kanske komma en gång i veckan & rida hemma hos mig ( med sin ponny ) & så ska jag få en slant för det också , skitkul jag som älskar att hjälpa till osv. Jag vill ju verkligen bli tränare eller ridlärare , aja det är ju inget bestämt riktigt än så jag ska väl inte säga för mycket :)

Imorgon så SKA jag ner till bilskolan & plugga lite Wiggo får väl följa med eftersom Tobbe ska ner till babysim på möte & jag vet inte riktigt om mamma är själv på jobbet annars så får han vara där. Aja , får väl se hur det blir med den saken . Ska försöka ladda upp en bild på Wiggo nu i nästa inlägg lika bra att börja tidigt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av H:

vad jobbar din mamma och pappa med? :)

2:a kommentar, skriven , av Bea:

De äger Nyfors Elektriska en butik som säljer vitvaror & sånt. Min mamma är kontorskvinna där , haha & min pappa är elektriker :)

3:e kommentar, skriven , av andrea:

ska bara prata mer med mina föräldra, sen så hör jag av mig och kollar när det passar att vi kommer :)

Kommentera inlägget här :