God morgon torsdag!

publicerat i Allmänt;
Idag vakna jag runt kl 9 för att min mamma ringde & sa att hon fått punka på bilen & var på väg till oss med Sigge ( vår hund ) så hon kom direkt & så fick Sigge vara här tills hon satt ut en varningstriangel vid bilen. Gud vilken dag för henne , stackarn! Jag har precis fixar iordning mig ska iväg till bilskolan & plugga lite hade jag tänkt Wiggo ska följa med , hehe mysigt :)  Men nu ska jag kolla på våra bästa år sen så ska jag kila direkt.

Ha en bra torsdag !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda:

hej hej =)

Du som tittar på våra bästa år kanske vill skvallra lite eftersomj a inte hinner se de =( Är sjukt besatt av serien.. Är de marleina som är mördaren?
:O

haha kram

2:a kommentar, skriven , av Bea:

Hejsan! Ja, det är Marlena som är mödaren fast det var någon som sa att de var hennes dubbelgångare fast jag har ingen aning . :) kram!

Kommentera inlägget här :