handlat .

publicerat i Allmänt;
Har precis vart & handlat med mamma på CoopApoteket & skopunkten.

idag har jag kört & det gick jättebra som vanligt ( tänkte jag säga ) :P .. haha ! Men det gick bra & nästa gång är det parkering & så igen & det blir på onsdag nästa vecka.  Ikväll ska jag iväg på teorilektion som ni kanske redan vet & Tobbes mamma ska komma hit & vara barnvakt åt Wiggo så länge . Snart ska jag slänga i mig lite mackor & göra mig iordning går runt som en slusk här hemma . haha stackars er om ni skulle se mig nu ! ;)

angående inläggen nedan så ska jag bara säga att jag var väldigt förbannad när jag skrev & de märkte ni säkert  men jag " ångrar inget " jag skrev om man nu säger så. Jag vill veta att NI ska veta att allt är inte perfekt , inget kan vara perfekt & det här är ju en blogg om mig , mitt liv & min vardag typ . Och jag vet att ni är så underbara så ni förstår mig , visst ? Jag hoppas det iallfall ! Aja, jag kommer nog inte skriva på ett tag nu eftersom jag kommer att komma hem vid halv 8 , men ni får kolla in senare om ni har lust !
Allafall imorgon frågade Jonna ifall vi skulle träffas & jag sa självklart ja! ;D Ska väl slå en pling till henne ikväll .

Ni ska få se skorna sen om jag fixar någon bra bild.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av S:

Jag tycker att om tobbe inte orkar ta hand om sin egen son när han vet att du ska bort, så är det hans ansvar att fixa en barnvakt, inte ditt.

2:a kommentar, skriven , av Monica:

Precis, du skriver om din vardag och ert liv tillsammans, det är inte alltid en dans på rosor! Är bara roligt att läsa om problem ibland, om man kan säga så :) Livet är ju inte perfekt..tycker det är bra att du skriver som det är och inte hittar på sagor :)

3:e kommentar, skriven , av N:

Jag tycker att det är så bra att du skriver som det är. För det är som du säger, allt kan inte alltid vara perfekt! Om man inte är arg/ledsen ibland så kommer man inte kunna uppskatta de där stunderna när allt faktiskt är perfekt lika mycket. kram

4:e kommentar, skriven , av Tessa.:

Ingens vardag är "felfri" och om det är någon som påstår att de har det så måste de väl ändå ljuga? Motgångar stärker oss alla, det kan behövas, trots att det känns jobbigt!
Jag håller tummarna att det löser sig hoppas och att du mår bra :)

5:e kommentar, skriven , av Ems:

Klart du ska kunna säga va du vill utan att folk och idioter ska kritisera vad du känner, vilket par bråkar inte ?
Stå på dig, bara för att man blir mamma så upphör inte bråk! Hoppas du mår bättre nu =)

Kommentera inlägget här :