hemma igen!

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hemma igen från körskolan fast har vart hemma sen kl 20 men iallfall jag har suttit & pluggat & sedan myst lite med Wiggo fast han är så gnällig just nu :/  Fast jag undrar om det inte är för att jag inte mår sådär jättebra jag har gråtit i 3 dagar nu & vet inte varför , deprimerad ? think so !  Och Tobbe har sagt åt mig & träffa kompisar & jag säger bara vilka kompisar ? För det första så har jag inga kompisar , för det andra så går alla i skolan & för det tredje så är det ingen som bryr sig om mig ! Så är det .. Och jag är trött på att en viss person säger " jag hör av mig imorgon, jag saknar dig " men hon har inte skickat ett enda jävla sms , vadå bryr sig & vadå saknar mig ? BULL SHIT , ren jävla BULLSHIT !
Nog pratat om det , jag hoppas bara på att det ska gå över snart så jag mår lite bättre orkar inte gå runt & vara ledsen varje dag & de känns som jag bara vill gräva ner mig ..

Imorgon är det dags för körlektion & jag är konstig nog inte nervös eftersom jag har kört mycket så är de nog inga problem , det är väl parkering & backa det jag måste träna på ! Just nu sitter jag & pluggar lite så jag har lite koll på märken osv. Men men nu ska jag skriva ett till inlägg om lite allt möjligt  ..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Några riktiga vänner måste du väl ha kvar? Om inte så har du ju märkt vilka som är riktigt och inte. Hoppas på att du mår bättre snart :) Alltid lika roligt att läsa din blogg.. :) Kram

2:a kommentar, skriven , av g.farmor o g,farfar:

Bea , det där händer alla som fött barn , det är en känslig period du är inne i just nu , det är homonerna som spökar , det är inget man kan rå för , jag tror nog dom flesta känner likadant skall du se ,,man blir ledsen o gråter för nästan allting ,, men det går sakta men säkert över ,,det är för j,,,,,, när man är inne i det .,men som sagt , jag vet att det ger sig ,,,sköt om er ,,,kram på er ...

3:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Tycker inte om att läsa om att du inte mår bra. Hoppas verkligen att det bara är något tillfälligt. Tänk på att du har något som inte ala har - en liten Wiggo!
Stora kramar till dig!

4:e kommentar, skriven , av Therèse:

Jag vill inte verka otrevlig eller någonting Bea. Men det är inte så lätt att komma ihåg att höra av sig när det är som det är för varenda en i skolan, dom flesta har rätt så mycket i skolan nu. Och tiden finns knappt där. Jag själv har knappt tid att träffa vänner och pojkvän nu, måste plugga hela tiden. Jag vill bara att du ska veta det, det finns folk som bryr sig men tiden att ses och höra av sig finns oftast inte där. Jag vet hur det är att ha relativt mycket tid som du i stort sätt har nu när du går hemma med Wiggo om dagarna, det var samma sak med mig. Jag skrev ur mig ur min praktik och var ledig under flera veckor medans dom andra gick i skolan eller hade praktik, det kändes som att ingen brydde sig eller hade tid för en.. Men det kommer ska du se, tro mig :)

5:e kommentar, skriven , av Marie:

jag vet hur det känns , tappade nästan alla vänner när jag blev gravid , ingen som ville umgås med en tjockis som inte kunde supa :( men finns det inte nån öppna förskola där du bor? eller sån där ung mamma träffar? det går vi på .. o har lärt känns massa mammor i min ålder nu med barn i williams ålder =)

6:e kommentar, skriven , av N:

En stor kram till dig! Jag hoppas att du mår bättre snart för du verkar vara en underbar mamma med en fantastisk son!

7:e kommentar, skriven , av Mia:

Läs några av mina djupa inlägg. Så kanske du får en ny syn på vad "vänner" är. Hoppas allt löser sig! sköt om er!

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

usch vad jobbigt det där låter :( hoppas VERKLIGEN det blir bättre =) sköt om dig nu kramar

9:e kommentar, skriven , av Monica:

Jag vet hur det känns, har själv haft en känslig period nu...hoppas det blir bättre snart!!! Kramar

10:e kommentar, skriven , av Nathalie:

Din blogg är bäst!

11:e kommentar, skriven , av my:

jag vet hur det känns:(. man vet verkligen vilka som är ens äkta vänner nu. tycker det är så tråkigt att de flesta är så gamla som får barn här. man försöker komma in i gemenskapen men det går inte. ångrar nu att jag sa nej till chansen att starta en ny ung mammagrupp.

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

hej, håller nog med om vad din g farmor har skrivit... det är nog så, plus att du kanske har växt ifrån dina gamla kompisar, tyvärr? men se inte det som något negativt. du kanske hittar nya bekanta på babysimmet när du börjar där? finns det inga andra ställen man kan träffa nytt folk på också? jag tror faktiskt (att förutom jonna) så kanske du behöver någon som är lite äldre? du har nog växt till dig väldigt mkt sedan du fick barn, & istället för att höra vad dina gamla kompisar gjorde på festen förra helgen, kanske du vill kunna ha andra samtalsämnen? :) väldigt luddigt inlägg, men aaa. ha det bra!

13:e kommentar, skriven , av j:

gumman, du ska inte behöva må dåligt! Jag finns alltid här om du vill prata, eller ses! Massa kramar från mig och ludde!

14:e kommentar, skriven , av .....:

det är INTE normalt att vara ledsen en längre period efter en förlossning. det kan vara en baby blues även om du vid 2 månaderssamtalet kände dig OK.

15:e kommentar, skriven , av Melinda:

Jag håller helt med dig om de där me kompisarna. Man blir också så jävla less när det alltid är en själv som ska behöva höra av sig :/

16:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag håller med "joonkies" kommentar. man kanske växer ifrån gamla vänner, men det ger o andra sidan ett tillfälle attt hitta nya vänner som passar din nya lissituation bättre. kämpa på!

17:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag håller med "joonkies" kommentar. man kanske växer ifrån gamla vänner, men det ger o andra sidan ett tillfälle attt hitta nya vänner som passar din nya lissituation bättre. kämpa på!

18:e kommentar, skriven , av linda:

jag är inte i samma sitvation som du, men jag kan bara tänka mig in i den(kanske inte ens det). men jag vet hur det är att bli sviken och känna att allt som vart så bra bara försvunnit. Men Bea, kämpa på! jag tror på dig. kram

19:e kommentar, skriven , av andrea jonsson:

känner dig ju tyvärr inte så bra, men ja kan lova att du verkar vara en toppentjej Bea. Minns bara när ja prata me dig förut då du träna mirre i ärla , och när ja följde med dig på tävlingen på thorshälla , du var verkligen supersnäll!
Kämpa på nu , och vi (alla dina läsare) finns här för dig!! stora kramar

Kommentera inlägget här :