Hemma !

publicerat i Allmänt;
image708
                                                                     ( Här ser ni en väldigt svettig & trött Isabell .)  

Nu har vi kommit hem från hoppkursen & Isabell är hur duktig som helst & det är så kul att se henne förändrats så mycket från när vi köpte henne för ca: 2 ´½ år sen vi köpte henne.  Super trevlig & social häst :)



Sen så undrar jag ifall det är någon som är intresserad av hästar & har lite erfarenhet när det gäller ridning för jag behöver nämligen hjälp med min c-ponny , jag känner att jag är för stor för henne & har inte den tiden heller riktigt. Hon är väldigt tevlig , pigg , snälll & ja allt kan man väl säga. Har tävlat mycket med henne & blivit placerad nästan på varje tävlling. Vi vann också Allsvenskan Div.2 & det är väl de roligaste jag har vart med om. Men som sagt , hjälp behöver jag & en liten månadsavgift på 500-600 kr & hon får stå kvar här hemma vill inte lämna ut henne. Men hör av er till : [email protected]

image710

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna:

Isabell var ju jättefin! Och din ponny också för den delen. Synd att jag inte är liten så jag kunde hjälpt till med ponnyn.

Kommentera inlägget här :