Insällt .

publicerat i Allmänt;
Mamma kom hem & frågade ifall vi kunde skita i & rida idag så jag sa : okej då.  Men då bestämde vi att vi ska upp till stallet imorgon istället tidigt så har man hela dagen på sig att hitta på något sen fast jag har väl inga planer direkt . Jag är väldigt slö nu för tiden så nu ska jag väl gå ner & lägga mig under solariumet istället har inte solat på ett bra tag nu. 
Tobbe & jag ska väl kanske kolla på filmen Juno ikväll har hört att den ska vara bra.
 
Vad ska ni hitta på ikväll ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lotta:

vi ska iväg på innebandy snart!

2:a kommentar, skriven , av Jonna:

den var rätt bra faktiskt tycker jag.. men jag grinade som fan i slutet!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

skulle ju gått på bio, men sen vill ju inte en viss person göra det

Kommentera inlägget här :