Jag säger

publicerat i Allmänt;
GOD NATT.
Nu är det dags för mig att gå & lägga mig måste tänka på att jag ska orka hålla ögonen öppna imorgon när jag ska köra & Wiggo sover nu så jag måste ju passa på .
Idag har det faktiskt vart en ganska lugn dag & väldigt spännande avsnitt av våra bästa år men jag tror det blir mer spännande imorgon, jag är en riktig nörd när det gäller det programmet.

Idag har jag också fått erbjudandet att göra reklam för cocoo.se på min hotmail fick jag ett mail så jag ställde upp & woalla kolla längre ner på min sida & under klockan så ser ni vad jag menar :) Dom har verkligen jättefina smycken & jag funderar på att beställa dom hjärtformade örhängerna dom skulle passa perfekt.

Men men , jag ska gå & sussa nu vi hörs imorgon visst ?

i like you guys! <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

ja klart vi hörs idag :D din blogg är toppen bra :D

Kommentera inlägget här :