jag & wiggo (:

publicerat i Allmänt;

Hejsan Hoppsan!
Nu så har jag ätit frukost , fixat mig & kollat lite i H&Ms katalog.  Tog bilder också på luggen nu när hela mitt ansikte är med det kanske är lättare att se så också :) Sen så ska ni få se hur jag ser ut på kalaset men har inte fixat mig så mycket än så dom bilderna kommer upp senare idag.  Men här är luggen iaf ! :)

 

och så har jag tagit några bilder på min älskade Wiggo också i morse när han låg under sitt babygym.

   



tack för alla kommentarer föresten , jag blir så glaad ! ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av My:

fan vad snyggt det blev!

2:a kommentar, skriven , av Melinda:

Gud va snygg du blev i håret :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

det passade dig skitbra!!!!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du passade verkligen jättebra i lugg. :) och Wiggo är som vanligt en riktig sötboll! :D

5:e kommentar, skriven , av Marie:

du är jätte fin i lugg :)

6:e kommentar, skriven , av g.farmor o g,farfar:

Jäklar vad gooo Wiggo är .... Han är ju för härlig när han skrattar
!! O du Bea vart kanon i håret .. HAENBRADAG !!! KRAM PÅ ER ....

7:e kommentar, skriven , av Monica:

Verkligen snygg lugg :) och Wiggo är så söt när han ler :)

8:e kommentar, skriven , av Therèse:

Du är verkligen fin i lugg Bea :) och wiggo är så himla söt!

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det passar dig jättebra=)

10:e kommentar, skriven , av julia:

jättefin i håret :)

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

skit fint med ligg ska med klippa det ikväll om jag vågar men ditt blev KANON skit snyggt!! =)

12:e kommentar, skriven , av josephine:

jätte snyggt blev det och wiggo är så himmla söt :)

13:e kommentar, skriven , av Tess:

så söt där i gymmet!

14:e kommentar, skriven , av Sara:

Gud du var verkligen hur fin som helst i lugg!
kramis!

15:e kommentar, skriven , av Jessica:

det var skitfint juh!! du passa i det :P wiggo är också jättesöt =)

16:e kommentar, skriven , av Vycki:

Luggen blev skitfin :)

17:e kommentar, skriven , av FeliCia:

Awww Gudmors älskling vad stor du blir !

Kommentera inlägget här :