Köra & Tuna park.

publicerat i Allmänt;
Nu så kom Tobbe precis hem & mamma ringde också & frågade ifall jag ville med till tuna park & jag svarade såklart JA! Jag ska väl inte köpa något tror jag inte , kanske om jag hittar ett par jeans det skulle jag behöva faktiskt fast jag köpte ju ett par jeans för inte så längesen på JC men dom har typ blivit för stora i midjan , jag har visst gått ner lite mer i vikt . Bara bra för min del :) 
Ikväll så ska vi äta kyckling , ris & bearnessås ( eller hur det stavas ) & så skulle Nattis & Adde komma ner en stund så det ska bli kul att få träffa någon , jag gör väl inte så mycket om dagarna eller jo det är klart jag är ju med Wiggo & så men jag mena träffa nån kompis eller så de gör jag inte men det är väl inte så konstig jag har ju inga kompisar knappt :/ hehe!  Men jag klarar mig endå bara att de känns väldigt ensamt ibland när man vill prata med någon om man är ledsen eller så det är liksom inte så många man vill vända sig till längre eller har så många att vända sig till .

Men nu ska jag faktiskt gå & gosa med min bebis innan jag ska åka. <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

kan du inte prata med din pojkvän om du är ledsen, eller? :)

2:a kommentar, skriven , av jonna:

jag finns alltid här, så är det bara ! :)

3:e kommentar, skriven , av K:

du får väl ringa dina vänner och gråta ut över telefonen :)

4:e kommentar, skriven , av becca:

Du har mig Beatrice, säg bara en tid och när så är jag där.. Finns här för dig det vet du

Kommentera inlägget här :