kors i taket.

publicerat i Allmänt;

  image752

Jag älskar detta leende , vem gör inte det ?

Gick precis in på blogg.se ( såklart om man ska logga in ) men jag brukar alltid kolla " Mest aktiva " sedan rullar jag ner på sidan & där står det Wiggos mamma jag dubbel kollade & walla där var jag med , jag har ALDRIG vart med på dom mest aktiva men fan vad roligt då :)

Wiggo & Tobbe ligger & kollar på TV & Wiggo får lite mat av Tobbe denna gång får han dock flaskan eftersom de enda han gjort idag är att hängt i " mammas tutte " så jag känner mig lite små öm. Sitter & väntar på att min kära mor ska komma hem så vi kan pallra oss upp till stallet & jo jag kan rida själv & fixa allt själv men det är inte lika roligt därför väntar jag alltid på min mor så jag får lite sällskap . :)
Wiggo har upptäckt att det är skit roligt & skrika jättehögt & höra sin egna röst  , jag tror han blir opera sångare ? Han är så go min älskling & ler gör han hela tiden , det är sjukt hur mycket ett litet barn kan le så mycket som han gör. Här är några gamla bilder på honom när han faktiskt var en LITEN BEBIS!

         

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lexie:

sööta bilder :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

va söta bilder!

3:e kommentar, skriven , av Emily:

Grattis då :D gud va roligt!
Och otroligt söta bilder (A) :) hihi

4:e kommentar, skriven , av Linda:

Va söta bilder! :)

5:e kommentar, skriven , av emelie:

sööta bilder åhh :)

6:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Jag älskar också det där leendet. Det är sååå charmigt.=)

7:e kommentar, skriven , av Annamellita:

Naaaw vad söt :)

8:e kommentar, skriven , av Veronica:

Supersöt! :D

9:e kommentar, skriven , av VintageRetroPrinsessa:

så söt han är eran lilla son ;)

ha det finast mvh Jessica och Bambi ;)

Kommentera inlägget här :