kycklingsallad..

publicerat i Allmänt;
Nu så har vi ätit kyckligsallad vi beställde på en pizzeria istället orkade inte laga mat så nu är vi mätta & belåtna :) Just nu sitter vi & kollar på en film Heartbreak kid den är faktiskt rätt okej! 
Nu sitter jag här & mår illa pga av allt jag ätit usch. :/ Wiggo vaknade precis också han har sovit as mycket idag så det blir väl inte mycket till sömns ikväll.  Imorgon ska jag på teorilektion på körskolan kl 18 ska bli skojs & på torsdag är det dags för körlektion 11.40... nervöst !

Men nu ska jag gå & kolla klart på filmen, vad har ni gjort idag?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av en som beundrar DIG:

åh kycklingsallad vad gott det lät :D blev sugen, idag har jag inte gjort så mkt, lycka till med köringen :D det kommer gå super i promiess :D kram

2:a kommentar, skriven , av Bea:

Ja de var riktigt gott :) tack ! kram

Kommentera inlägget här :