Lite gjort ..

publicerat i Allmänt;

Tillslut så kom jag iväg jag gick till mammas & pappas jobb med Wiggo i vagnen vi var där & hälsade på ett tag sen så gick vi till bilskolan & mamma följde med så nu är jag inskriven där så ska på teori på onsdag & ska köra min första lektion på torsdag , jag är nervös! Men det går nog finemang ska ni se men jag tänkte bara varna er ifall ni ska ut på vägarna så vet ni att jag är ute också, jag tror det var kl 11.40 .. haha!
Allafall efter vi hade gjort det så gick vi hem igen precis när jag kommer hem så ringer min mobil angående om vår bärsele som jag satt ut på blocket så nu är den såld för 700 :- inte illa ! Sen så har jag , mamma & Wiggo vart på kalas hos min kusin som fyller 4 år ( jag trodde det var 5 ) :/ efter det så åkte vi & släppte av Wiggo hemma till Tobbe så åkte jag & mamma & handla mat sen nu sitter jag här & har inget för mig alls ska nog krypa ner i sängen ganska skapligt känner mig lite små krasslig & ögonen kliar .

image640


* Stickad Kofta från H&M
* Ribbade svarta strumpbyxor ifrån H&M.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Hej! Vad tycker du om att bära äkta päls? Tacksam för ditt svar :) Kramar

2:a kommentar, skriven , av mingla:

är du bra på bloggdesign? hade behövt lite hjälp i såfall :). bra blogg du har förresten, hit kommer jag tillbaka.

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det är lite små nervös med att köra första lektionen på körskolan, men det går bra :) din blogg är toppen bra :D kram

4:e kommentar, skriven , av Bea:

Hejsan! jag skulle nog aldrig kunna bära det men det är ju upp till var & en :) kram!

5:e kommentar, skriven , av bea:

mingla: - nej jag är inte ett dugg bra på bloggdesign, haha har bett om hjälp faktiskt.. tack så mycket :)

anonym ; - Ja, jag hoppas det går bra. Tack så mycket ! Kram!

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Gud vad söt du är Bea. När köpte du koftan och vad kostade den? Var riktigt snygg =)

7:e kommentar, skriven , av Bea:

Jag köpte koftan precis innan Wiggo föddes tror jag det var & jag tror den kostade 300-400 kr :) Tack så mycket!

8:e kommentar, skriven , av Sara från op :):

hejsan! vilken fin kofta du har:) du passade jätte bra i den :)snart blir vi nästan grannar:P bara typ en vecka kvar:)

9:e kommentar, skriven , av Sara från op :):

hejsan! vilken fin kofta du har:) du passade jätte bra i den :)snart blir vi nästan grannar:P bara typ en vecka kvar:)

10:e kommentar, skriven , av Bea:

Jaså vad trevligt då kanske du ser mig traska runt där utanför fönstret.

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

jättefin outfit! :D

Kommentera inlägget här :