Lördag

publicerat i Allmänt;
God morgon!

Wiggo har jätteduktig inatt , vi somnade kl halv 12 kanske & så vakna han runt hav 6-6 & ville ha mat sen vakna vi vid halv 11 igen mycket skönt :) Nu sitter jag här med en tallrik vanilj yoghurt & ska snart fixa ihop lite saker jag ska ha med till mamma & pappa . Tobbe ska ju på stan med sin kompis så mamma skulle komma & hämta mig & Wiggo så kommer Tobbe senare dit , jag ska väl klippa mig ( vilket jävla tjat ) sen så ska jag kanske rida men fan de blåser ju storm ute :/ Vi får väl se ska iallafall lägga in bilder & lite sånt :) 
Hörs sen då ;D
Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida:

Fint namn du har på din son =) Min systerson heter också Viggo, fast med vsnligt V =)

2:a kommentar, skriven , av bea:

Tack ! jaså hehe :)

3:e kommentar, skriven , av Melinda:

Jag har ingen aning om va jag ska hitta på idag :/ vi får se ! ramlade nyss när jag va ute med hunden, så det blev ett stort jack i knät, så nån mer promenad blir det inte, annars hade ju de varit mysigt !

4:e kommentar, skriven , av bea:

Nej stackare. Hoppas det blir bättre & ta det lugnt .

5:e kommentar, skriven , av Vicky:

Idag blir det att ta det lugnt fram till kvällen då hela familjen ska på bio :)

Kommentera inlägget här :