måndag

publicerat i Allmänt;
God morgon eller God förmiddag.
Idag så vakna jag några gånger först så åt Wiggo runt 6 kanske sen så somna vi en stund sen vakna jag av att jag var hungrig då gick jag upp tog en macka & gick & la mig igen precis när jag gjort det öppnar min hund dörren så jag är tvungen att gå upp & stänga sen gick jaag & la mig igen precis när jag gjort det så får jag ont  i magen går upp tar 2 alvedon & går & lägger mig igen precis när jag gjort  & lagom somnar så hör jag bara PANG då fastnade en mus i råttfällan, sen ska jag försöka somna då vaknar Wiggo så får jag ligga & sjunga för honom & äntligen så somnar han också. Haha vilken morgon! Och jag har precis vart ute & gått , nu sitter jag här & har skit ont i magen vet inte vad det är :/ mensvärk kanske!

Aja , nu så ska jag gå & glo lite på TV. Sen ska jag nog sola faktiskt iaf en liten stund :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Cassie:

tja :) att du orkar hålla på att skriva, skulle blivit galen. Men det är kul att läsa hur det går för er och wiggo är ju urgullig:) Ta inte åt dig av vad alla skriver för skit, det är svårt att vara mamma. Det kommer gå jätte bra ska du se !:)

2:a kommentar, skriven , av Bea:

hej! jag älskar att skriva i min blogg sen är det ju frågan om folk gillar det jag skriver men jag skriver det jag tycker om iaf. Tack så mycket :)

Kommentera inlägget här :