Mat!

publicerat i Allmänt;
Visst var kommentaren skrattretande ?

Föresten hur mår ni underbara människor ? Idag så är det väl helt okej med mig fast jag har dom där negativa kommentarerna i bakhuvudet som jag försöker att förtränga. Har precis ätit mat blev potatis, fläskfilé & någon sås gott var det allt . Nu så har jag precis diskat & så sitter jag & väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan slänga i en ny. Snart så ska jag åka ut till mamma & pappa , rida & så som sagt. Sen ska jag kanske lägga ut några bilder på Wiggo om man vågar utan att få någon jäkla idiotisk kommentar , men som sagt jag blockar så är det bara & det kanske låter skit töntigt men så är det .

Nej men nu ska jag kolla i Wiggos lilla blöja!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Angående kommentaren nedan. Glömmer de bort att barnet har en pappa oxå? Du kan väl visst festa till de nångång om du vill. Jag har aldrig haft så roligt när jag har festat som efter jag skaffade barn. De blir liksom nåt speciellt och inte något som man gör varje helg.

2:a kommentar, skriven , av Lovisa:

Håller med dig Bea att det är nu livet är värdefullt för dig.
Men inte är det väl måndag idag?=) hehe!
Jag vill gärna se bilder på Wiggo.. det är gosit att titta på han.=)

kramar

3:e kommentar, skriven , av bea:

Lovisa ; - ja jäklar det har du rätt i det är ju tisdag , haha jag är så förvirrad :P

4:e kommentar, skriven , av N:

Jag håller med dig. Det är väl otroligt mycket mer värdefullt att ha en lite son att ta hand om än att supa skallen i bitar varje helg! Du verkar vara en kanon mamma. :D och lägg gärna upp bilder om du känner att du vill det, han är ju världens sötaste lilla kille! :D

5:e kommentar, skriven , av S:

men hallå, om tobbes kompisar stökar ner så är det väl för fan hans ansvar o städa? när mina kompisar är hem så brukar vi hjälpas åt o plocka undan de värsta innan festen slutar så slipper man göra allt själv! enkelt, smidigt o man blir mkt piggare dan efter när allt är rent o fint :)

6:e kommentar, skriven , av Emelie:

Du är en bra mamma bea å wiggo är söötast

7:e kommentar, skriven , av M:

din son har absolut dom vackraste ögonen jag har sett:)

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

ville bara säga att jag tycker att du är mogen
för din ålder och jag tror verkligen att du klara
dig galant, så varför ska andra lägga sig i?
sen tycker jag att din son är något bland de
sötaste jag har sett :) lycka till i fortsättningen!

Kommentera inlägget här :