Min TV-lista.

publicerat i Allmänt;


image790


Nu så ska ni få se på min TV lista (:

Måndag : Våra bästa år , inget speciellt .
Tisdag : Våra bästa år , Gossip Girl & I huvudet på Gynning
Onsdag : Våra bäst år, The Girls of the playboy mansion.
Torsdag: Våra bästa år
Fredag : Våra bästa år, Let's dance
Lördag : Om det går någon bra film.
Söndag : Singing Bee

Vadå Våra bästa år beroendeframkallande ? :P
Det är väl det jag kommer på just nu som jag VET att jag kollar på sen är det säkert en massa mer program. (:

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Klara:

jag har gjort den första jag hade själv men den jag har nu har en tjej gjort till mig. Men jag kan göra en om du vill? Men hinner bara nästa vecka? Har de bästa programen i skolan. Om du tycker att det låter bra så kan du maila biler eller och sånt du vill ha. [email protected]
Kram

2:a kommentar, skriven , av Cicci:

Det roligaste är att programmet, Våra bästa år, är inte ens bra egentligen (enligt min åsikt), det är bara överdrivet hela tiden, men ändå så måste jag veta vad som händer. Helt otroligt..

Kommentera inlägget här :