mitt liv i två delar.

publicerat i Allmänt;
Jag känner att klockan är mycket & att det här blir mitt sista inlägg för dagen. Jag hoppas ni har sett  dom andra inläggen nedan & speciellt bilderna på Wiggo i sin nya pjamas :)

Men tänkte berätta lite snabbt hur mitt liv var, vad jag gjorde osv.  innan jag träffade Tobbe & Wiggo jag tror det var någon som ville höra det ? Aja , jag skriver lite iallafall.  Ja .. vet inte vart jag ska börja ...
Mitt liv hm, haha nej men! Jag tror nog att de jag gjorde mest var att springa runt på stan , köpa , köpa & köpa. Jag var aldrig nöjd med mitt utseende ( fast de är jag inte nu heller) men de va värre förut & var därför lite små deprimerad ett tag. Jag var mest med kompisar,  festade & var nästan aldrig hemma. Jag pluggade på stålfors skolan & det gick väl helt okej tror jag :) Sen så träffade jag Tobbe & jag var ALLTID med honom dag som natt , börja bry mig mindre om kläder, utseende & allt var det nu var man kan väl säga att han fick mig att känna mig speciellt för honom iallfall.. Ja, vi var ju som sagt hela tiden på helgerna var vi ute med våra kompisar festade men efter ett tag så slutade vi med det för vi tyckte väl inte att de var så skoj längre så vi satt mest hemma på helgerna, åt godis, kolla film & bara myste med varandra.
När vi fick Wiggo kan jag väl säga att jag " började leva på riktigt " jag insåg vad som var viktigt då & växte ganska mycket till mig & började bete mig lite vuxnare. Just nu tycker jag att allt är perfekt .

Det jag börjat tänka på nu är min framtid . Vill jag gå omvårdnad ? Vill jag jobba med människor ? Sjuka ? Gamla ? Nyfödda ? osv..  Visserligen så älskar jag att träffa nytt folk verkligen men jag mena det är ett jobb vi pratar om.
Och eftersom jag nu älskar hästar , rida & har hållt på med det i hela mitt liv så är jag nästan lite sugen på att bli ridlärare eller hopptränare , i love it ! Det sägs ju att man ska göra det man älskar så jag ska tänka på saken ! Men nu blev det ett ganska långt inlägg & jag blev rätt trött men jag hoppas ni gillar det ni läser annars så säg till! :) jag kommer med ny uppdatering imorgon , nya bilder också såklart !

GOD NATT / B' <3 , i love you .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Krantz:

Jag har en massa länkar till tävlingar på min blogg, var med och tävla du med!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

är också hästnörd, men går omvårdnad nu och känner att jag ska gå klart de sen söka hippologen och utbilda mej till ridlärare för att sen kanske ta steget til tränare (;

3:e kommentar, skriven , av Sara:

Klart man ska göra det man tycker om!

4:e kommentar, skriven , av klara:

Jätte roligt att läsa om ditt liv:)
Men jag skulle vilja veta mer om när du blev gravid. var det planerat? ville ni behålla det på en gång när ni fick veta? Har du alltid velat ha barn i tidig ålder? vill du har fler barn inom en snar framtid? hur reagerade Tobbe när han fick veta att du var gravid? var det många vänner som svek?

vet att det vart många frågor men är så nyfiken.
tacksam för svar.

Kramar Klara

5:e kommentar, skriven , av M:

Den där Linda verkar inte så mogen själv...Bea lådsas om att inte hennes kommentar ens står med här....Du är en as bra mamma och ta inte åt dig

6:e kommentar, skriven , av Hanna:

HAHAHAHA LINDA!!!!! så jävla skrattretande. bea du ska inte bry dig om såna där OMOGNA personer. herregud jag vet inte ens vad jag ska skriva, så jävla töntigt.......

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

bry dig inte om folk som säger sånna saker!,
du verkar vara en toppen mamma och din blogg är kanon, håller med klara med hennes frågor till dig :)

8:e kommentar, skriven , av N:

Den där Linda verkar inte riktigt riktig. Bara för att man gillar att köpa saker och se fin ut måste man väl inte vara omogen? Jag tycker att du verkar var otroligt mogen och väldigt mån om din son. Så strunta i sådana idioter som Linda. Dessutom blev du skit snygg i lugg så de så! :D

9:e kommentar, skriven , av becca:

Du ska göra det du tycker om Bea :) du är bäst

10:e kommentar, skriven , av M:

you go bea! :D

11:e kommentar, skriven , av Wiggos farmor:

Försök att inte bry dig om vad andra tycker,det finns mycket konstigt folk därute, huvudsaken är att du vet att du har en stor familj som älskar dig och som tycker att du är de finaste som finns och en superbra mamma

12:e kommentar, skriven , av Mimmi:

Trött man bir på att höra att folk lämnar dumma kommentarer ! Jag förstår inte vad de finns för mening med det, Jag tycker att du är toppen & älskar att läsa din blogg :) Och du , Wiggo är såå söt. Puss&Kram Åse

Kommentera inlägget här :