Mobil lista ! ;D

publicerat i Allmänt;
image739

1.
Vem är det senaste sms:et ifrån? Mikaela ( Neos mamma )
2. Vem ringde dej senast? Tobbe
3. Hur väll känner du nummer 9 i din kontaktbok? Rätt bra , det är Bella Max mamma :)
4. Vem är nr 20 i din kontaktlista? Emma en kompis som jobbar i Holland.
5. Älskar du nr 35? Ja det är klart , det är min pappa <3
6.
Vad står det i sista sms:et i inkorgen? " komma & fika ? Jag har jätte tråkigt på jobbet "
7. Vad står det i sms nr 5? Alla har ibland en svårt tid. När det känns som om ingen ser eller hör dig. MEN, jag ska stå där som en klippa & hålla dig uppe. Och jag kommer alltid lyssna & se upp till dig, jag älskar dig, jag är din vän.
8. Vilket nr har din bästa vän i din kontaktbok? 54

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bella:

hihi så jag är nummer 9 haha :P vill du veta en rolig sak? kollade vad du va för nummer i min och du är också nummer 9 hahaha rätt komiskt faktiskt :P

2:a kommentar, skriven , av Julia:

Haha, sån mobil har ju jag :D

3:e kommentar, skriven , av Bea:

Bella ; - haha jaså fan va läskigt :P

Julia :- jaså , jag med :)

4:e kommentar, skriven , av Julia:

varför tog du bort tävlingssaken?

5:e kommentar, skriven , av Bea:

det var så jäkla många som klagade så jag tog bort skiten istället så får dom ett mindre problem :)

6:e kommentar, skriven , av Julia:

onödigt, du är väl med i vad du vill. Inte deras problem.

Kommentera inlägget här :