MP3

publicerat i Allmänt;

Har precis laddat upp en massa låtar på min MP3 ( rosa haha ) så nu kan jag ha den när jag är ute & går , mycket bra! :)
Skulle precis ladda upp bilder på Wiggo men det går tydligen inte :/ jäkla piss blogg säger jag bara!  Aja, nu har jag kollat på singing bee fan va roligt det var & jag blev så glad när han killen vann haha han var ju bara för söt , jag satt i soffan & hoppa upp & ned :P trög , jag vet !  Aja har satt klockan på ringning till imorgon för då är det våra bästa år kl : 9.50 det glömmer ni väl inte ? det är ju så spännande nu ! haha löjligt.Sen ska jag ut & gå imorgon också så jag får bort lite & sen skulle jag sola men jag hoppar över det imorgon för jag såg lite röd ut tycker jag eller vi får väl se imorgon. Just det idag var vi ju i örebro & min syster fick 3:an så nu ska hon flytta den 1 Februari & hon frågade ifall vi kunde ha Wiggo varannan vecka men det gick jag inte med på , tyvärr ;) haha ! Allafall så var lägnheten skitsöt , inte stor men den var väldigt söt . Hon kommer nog trivas som fisken i vattnet där (a) ( vilket uttryck bea )

Men nu så ska jag inte skriva mer för idag så jag säger GOD NATT nu & hoppas på att få se lite POSITIVA kommentarer imorgon när jag vaknar .

läs min syster blogg så fint hon har skrivit om mig. <3 http://bella248.blogg.se

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av karolina:

det var väl såna med klister på redan lr? :p

2:a kommentar, skriven , av Bea:

Nej det är med limm inge själv häftande.

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Brukar läsa din blogg ibland och har funderat, hur stor lägenhet har du och Tobbe? :)

4:e kommentar, skriven , av Ulrika Jansson:

Det var fint skrivet om dig bea. Men en sak ska du veta att du ska inte trycka ner dig att du aldrig är tillräcklig eller söt för du är verkligen en go tjej med båda benen på jorden och du är otroligt söt i mina ögon :). Gillar att läsa din blogg.

5:e kommentar, skriven , av Sanna:

Hur gick körningen till örebro då? Läste texten på din systers blogg. Jag blev lite paff. Du är ju verkligen en jättesöt tjej och det borde någon lära dig inse NU!
Älskar din blogg!

6:e kommentar, skriven , av Johanna:

Läser din blogg varje dag! Bor också i Eskilstuna =) Du skriver väldigt bra! Titta gärna in på min blogg också. Kram

7:e kommentar, skriven , av Vicky:

hehe tack! :) vi ville veta könet på bebis men de kunde inte se det på ultraljudet så vi får helt enkelt vänta tills förlossningen, så jäkla typiskt men ändå spännande :)

8:e kommentar, skriven , av Bea:

Vi fick reda på könet i v36 då dom gör ulta ljud & så. Det kanske ni också får då :)

9:e kommentar, skriven , av Emil:

Hej!

Det är otroligt kul att sitta och googla "Singing bee" eller söka efter det på bloggportaler så här i efterhand.

Vad trevligt att jag har hittat ett fan ;) Nej, skämt o sido. Det är trevligt att höra (läsa!) att folk har varit entusiastiska över programmet och speciellt över min vinst. Tack!

/Emil

Kommentera inlägget här :