Nu har ...

publicerat i Allmänt;
jag typ gråtit i några timmar , allafall sen Tobbes kompis drog . Och jag har pratat med Nattis så ska träffa henne efter bilskolan så vi ska prata lite & sådär . Nu känner jag att mitt huvud börjar värka & min mage börjar skrika efter mat , så jag ska snart gå iväg med Wiggo till mammas & pappas jobb & äta där , sen får Tobbe fixa sin mat hur fan han vill rätt ut sagt .
Ikväll så bad jag Tobbes mamma komma hit & ta hand om Wiggo när jag är borta eftersom att Tobbe " orkar inte " . Varför dricker man när man vet att man har ett barn att ta hand om ifall man vet att man mår dåligt dagen efter? Svaret fick jag tillbaka ;  - Ja men jag kanske vill roa mig någon dag. & då bara koka de inom mig & jag sa : OCH NÄR FAN VAR JAG UTE SIST & GJORDE NÅGOT ? jag kan säga att det var för mer än 1½ år sen. Då innan jag blev gravid var jag inte heller ute för jag " fick inte " .  USCH, jag är riktigt förbannad nu så det kokar inom mig. Jag måste handla också , finns inte ett skit i kylskåpet. Aja men nu måste jag faktiskt kila .
Dagens kommer senare :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

åh, bea! Har du lust att ses imorgon? Du, när du har fyllt 18 ska vi roa oss och då kan pojkarna bannemig vara hemma med Ludde & Wiggo! :)

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Det är inte lätt :/ Men tänk lite i hans situation också, jag försvarar inte honom överhuvudtaget. Du får ha riktigt roligt du också :) Kan man inte ta hand om sitt barn, ska man inte dricka! Men det kommer gå över, ilskan alltså :) Hoppas att det går bra på körskolan! Jag tänkte på en sak, satt och tittade igår på unga mödrar. Jämför dig själv med dom och du är en stjärna som mamma! Ta hand om dig

3:e kommentar, skriven , av Marie:

jag vet hur du känner .. tro mig !

4:e kommentar, skriven , av Melinda:

Usch :(

5:e kommentar, skriven , av Emily:

Usch de där lät ju inte kul alls ;/!
Hoppas det blir bättre.. kram

6:e kommentar, skriven , av Nathalie:

Det härliga med dig är att du är så "mänsklig" eller vad man säger. Du säger verkligen som det är. De andra unga mammorna beskriver nästan bara hur underbart det är och inga problem finns. Jag gillar dig

Kram på er

7:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Alltså du verkar vara en så grymt bra mamma, medans Tobbe verkar vara sämsta pappan! Och det handlar inte bara om att han hade en dålig dag, en pappa säger ALDRIG "jag orkar inte ta hand om honom" herregud, du verkar verkligen ha mognat till en bra mamma medans Tobbe inte verkar ha morgnat ett skit. Flytta hem till dina föräldrar säger jag bara! Du och wiggo verkar ha det mycket bättre där, du förtjänar VERKLIGEN mkt bättre än T, du är jättesöt med:)

8:e kommentar, skriven , av Sofia:

Lovisa, vad vet du om deras relation att skriva något sådant över en blogg pekar mot att du inte är en speciellt mogen människa. Vad vet du om Tobbe och någon i deras familj? Känner du Bea ? eller Tobbe ?

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

SOfia, har du läst bloggen länge eller? För det är inte det första "dumma" T gör mot bea, han hotar henne etc, han gör omogna saker som visar att han eller verkar som om han inte är en bra pappa, där står många sådana i bloggen, och jag tror inte hon hittar på dom! Medans hon verkar vara enskit bra mamma. Så klagar all på att hon är hos hennes föräldrar ofta, det skulle jag med varit om jag var henne, speciellt om jag hade en pojkvän som t..

Kommentera inlägget här :