Onsdag

publicerat i Allmänt;
Jag är jävligt trött kan jag säga er , Wiggo har väl inte sovit så bra inatt. Han har vart orolig & ledsen , fast jag har ingen aning om vad det kan vara . Hungrig var han inte, bajsat hade han inte , ont i magen har han inte , feber har han inte , förkyld ? jo det är han men jag tror nog inte att det är de fast han är lite hängig kanske är det ? Aja, jag hoppas det blir bättre snart iallfall. Han brukar ju somna vid 12 vakna runt 5-6 vill ha mat & somna om igen men i natt vakna han 5 gånger kanske & bara grät :/ Aja, som sagt hoppas de blir bättre !

Nu så ska jag gå ut & gå med mig själv med bara mp3 i öronen, gud så skönt det ska bli men tråkigt i det här vädret men jag känner att jag måste för mitt eget bästa annars kommer jag bli helt sjuk i huvudet om jag ska sitta inne en hel dag & speciellt när Wiggo är lite små gnällig. usch älskling <3 Och jag hoppas de blir bättre den här natten annars så kommer de nog inte gå så bra för mig & köra imorgon.

Men nu ska jag kila & tack för era förslag , jag ska tänka på saken! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kämpa på :)

2:a kommentar, skriven , av elin:

om du vill prata så är det bara att höra av dig!!
du kan ju adda mig???

[email protected]

Kommentera inlägget här :