Onsdag !

publicerat i Allmänt;
Idag har det vart fullt upp , jag vakna kollade på våra bästa år drog på mig kläder & sen åkte vi in till stan för att jag skulle köra lektion kl 13 & det har jag gjort nu , gick super ! Och ikväll är det ju teori också skulle vara på något bilverkstad åh inte lika kul :/ kallt brr ! 
Just det igår så red ju jag & Elin red Mirre, de hoppade lite & jag tyckte att det gick super bra & Mirre tyckte att det var jätte roligt , så länge hon trivs är jag glad :)
Hämtade också ut mitt paket från posten , sakerna var jättebra & jag är nöjd sicken tur bea !

Just nu är Tobbe ute med Wiggo hos sin mammas kompis så jag har sprungit upp med dammsugaren & fixat lite på bordet ska snart ner till tvättstugan. Har äntligen satt upp hängare till jackorna så man slipper slänga in dom i garderoben. Sen så ska jag försöka få upp min tavla, klocka & blommor i köket också men det får vi väl ta någon annan dag , typ imorgon!  Men nu ska jag göra lite nudlar till mig så jag klarar mig till ikväll ! ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vilken bilskola går du på?

2:a kommentar, skriven , av Bea:

Engströms!

Kommentera inlägget här :