Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

naaw vad sööt :)

2:a kommentar, skriven , av m:

skitsöt :D

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

ville bara uppmuntra dig genom att jag tycker du verkar vara en jätte bra mamma =). Jag själv är lika gammal som dig och hade nog aldrig klarat av de. =)

4:e kommentar, skriven , av Bea:

Tack så jättemycket alla :)

5:e kommentar, skriven , av frida:

jätte fin pyamas:D mysig :) sånna dära nike skor som står i bakrunden har jag med :D

6:e kommentar, skriven , av nyfiken:

vart köper du alla dina hello kitty saker??? du verkar ha rätt många:)

7:e kommentar, skriven , av FeliCia:

aww ! vad söt pyamas sånn vill jag oxå ha ! ^^
pussa wiggo från mig

8:e kommentar, skriven , av FeliCia:

aww ! vad söt pyamas sånn vill jag oxå ha ! ^^
pussa wiggo från mig

9:e kommentar, skriven , av anju:

vart har du köpt den? as gullig ju:)

Kommentera inlägget här :