Så roligt!

publicerat i Allmänt;

image693

Gud har precis kollat klart på I huvudet på Gynning haha fan vad bra det var & jag tyckte hon var riktigt duktig när hon tog hand om alla 8 barn , jag tror nog att jag aldrig skulle ha orkat speciellt inte med mitt humör som går upp & ned :P Bra som fasen var det iaf & jag kommer fortsätta kolla på det , de är en sak som är klar .
Ni som kollade vad tyckte ni om programmet ?

Imorgon så ska jag nog gå upp ganska tidigt tänkte hinna med lite saker innan jag ska åka in till stan & köra. Imorgon så ska vi sova hemma i lägenheten för på torsdag kl 11 så ska vi till BVC & Wiggo ska få spruta , hoppas jag! Imorgon så ska jag också åka till Coop kolla ifall dom har någon fin hårfärg  , vill ha brunt nu lite ljusare brun men jag vet inte om det går kan ju alltid försöka. Jag ska INTE bleka mitt hår någe mer det är så jäkla slitet & det blir bara värre ifall jag gör det . Aja , skit samma !
Och föresten jag har gått ner 1 kg ;D haha , skit stolt !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Stina:

Ja tkt programmet va helt okej oh roligt, är inget större fan av Gynning men hon e ju speciell iaf.. haha

2:a kommentar, skriven , av C:

Skitbra var det....hon bjuder på sig själv!!

3:e kommentar, skriven , av Melinda:

Det va suuuperbra :D haha , så jävla störtskön !! Ska självklart kolla alla andra avsnitt också :D

4:e kommentar, skriven , av Jenny:

Hej! Brukar läsa din blogg och tycker den är riktigt intressant, alltid lika roligt att gå in och läsa och se alla bilder på er :) Väldigt bra blogg, min favorit solklart!
Tycker också som dig att programmet om Carolina Gynning var riktigt bra! Fortsätt hålla uppe med bilder och uppdateringar! :)

5:e kommentar, skriven , av Jessica:

de va skitbra!! hon är så skön. de tänker ja definitivft fortsätta kolla på :D.
vilken fin hårfärg du har.ja ha länge letat efter den perfekta och du har den :p. vad heter den? kram

6:e kommentar, skriven , av Bea:

Jenny ;- åh tack så mycket :) man blir alltid lika glad av att höra det!

Jessica :- tack färgen heter kastanj :) fast nu syns inte de lilla röda i färgen eftersom det har tvättas ur & jag behöver färga om men kastanj är den jag använder :)

Kommentera inlägget här :