Sängliggandes..

publicerat i Allmänt;
Nu har vi legat i sängen ett bra tag , vi har kollat på våra bästa år & Wiggo somna precis , han tog nappen duktig kille :) Just nu sitter jag & väntar på ett sms från Tobbe , jag undrar när han slutar & så ska han ta med lite saker från lägenheten hit , som vagnen & min goose jacka som jag tvättat den var alldeles grå fast de förstår man ju eftersom hästarna är ju typ hur leriga som helst. Och jag säger bara jäklar va det blåser ute ser ut som det ska bli någon slags storm , är det någon som har koll på vädret ? Jag får väl kika på internet , jag hoppas de ger sig snart jag vill inte direkt ut & rida när de blåser som tusan ute & på söndag så ska tjejen komma & rida Mirre .

Idag händer det väl inte så mycket ska försöka komma ut med vagnen så Wiggo får vara ute lite , men vill inte ut om de blåser som de gör fast man kan ju sätta på regnskyddet då täcker det ju lite så de slipper blåsa in i vagnen. Senare idag så ska jag väl antagligen upp till stallet då & jag hoppas att mina saker kommer snart som jag beställt till Isabell från www.borjes-tingsryd.se . Kanske kommer i början av nästa vecka ...
Aja , nu ska jag se va det blir för väder i helgen !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

svar: ifall du behöver en ny, så kollar du under kategorin headers, dä står det hur du ska göra. :)

Kommentera inlägget här :