Tisdag

publicerat i Allmänt;

Nu är vi äntligen hemma tänkte jag säga :) Som ni vet så har vi ju vart på Ikea idag med Jonna, Magnus & Ludde. Dagen började med att jag vakna runt kl 8 , åt frukost sminka mig lite . Sen kom Tobbe & hämta mig hemma hos mamma & pappa för han hade vart & lämnat in våran bil på lagning sen så skulle vi få in vagnen i bilen & den ville inte fällas ihop & som tur är så har vi en skit stor lånebil så vi fick in hela vagnen utan att fälla ihop den, sen åkte vi in till stan. Tobbe släppte av mig i lägenheten , jag tog på mig kläder & så medans han åkte till barnenshus för att fråga vad det var för fel på vagnen det är ju 3 månaders garanti så de smörjde & så , sen gick det bra! :) Vid kvart i 12 kom Magnus & Jonna hit Wiggo åt & sen åkte vi till Ikea , vi gick där & sen åt vi där också köpte lite saker men nu minns jag knappt vad :P Haha! Sen efter det så åkte vi till Media Markt eller vad heter det ? Var där Tobbe köpte en bilsterio , suck ! Sen så gick vi till billiga nisse också , där blev den en Rock star Baby natt till Wiggo han är jätteduktig nu & tar napp . Sen så blev de Barnenshus där jag köpte våtservetter & en flaska. Sedan blev det hööks där jag köpte ett par ridvantar . SEN åkte vi hem till Mcdonalds ,så vi åt där & sen åkte vi hem var för sig . Det har vart en jättetrevlig dag & jag är helt slut ;D

Snart är det huvudet på Gynning glöm inte det ?
Har visst försvunnit ifrån " mest aktiva " . aja får se om jag kommer tillbaka ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av syster:

i huvudet på gynning är väl imorrn..eller?:S

2:a kommentar, skriven , av andrea jonsson:

vilken kanal går programmet?:)

3:e kommentar, skriven , av Bea:

Jo de är imorgon jag tror att de är tisdag idag :/ jag är ju knäpp...

Andrea ; - de går på kanal 5 men imorgon inte idag.

4:e kommentar, skriven , av Marie:

ni har väl mer än 3 mån garanti på vagnen? köpte ni inte en ny vagn?

5:e kommentar, skriven , av Bea:

Jo vi köpte en ny men de sa att de bara var 3 månaders garanti :/

6:e kommentar, skriven , av Melinda:

Va ni i västerås och shoppade ? :)

7:e kommentar, skriven , av Bea:

Japps (:

8:e kommentar, skriven , av julia:

haha, du är ju skön :) sov gott

9:e kommentar, skriven , av Marie:

va????? vi har 12-mån garanti på våran

Kommentera inlägget här :