Tjat !

publicerat i Allmänt;
Jag vet inte hur många gånger jag frågat ifall någon är bra på en header ? Jag vet att det var någon som skulle hjälpa mig men jag vet inte vart det tog vägen riktigt. Jag vill ha en stilren & snygg header ska se lite proffsigt ut som sagt & jag är verkligen usel på att göra något alls med min blogg. har kollat en hel del på http://designadinblogg.blogg.se & det har hjälp mig rätt mycket men inte med en header för då måste man ha ett speciellt program tror det är photoshop ? och jag kan inte ladda ner det eller jag vet inte hur programmet fungerar faktiskt. Så om det är någon som kan hjälpa mig så skulle jag blir skit glad & jag uppsattar din hjäp :)

ps: undra om det blir besöks rekord på bloggen idag . (a) fast de håller jag för mig själv, haha!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av J:

jag är inge bra på att göra det men om du vet hur du vill ha den så kan jag ju prova! jag har ingen fantasi.. :)

2:a kommentar, skriven , av frida:

jag kan tippsa dej om en tjej , Frida hon e duktig :D friidadrotz.blogg.se : )

Kommentera inlägget här :