Tv..

publicerat i Allmänt;
Nu så har jag precis kollat lite på släkten är värst men Tobbe ville inte se de så han bytte till scrubs istället. Nu så äter Wiggo sitt sista mål inför natten & jag hoppas de håller ett tag också så man får sova lite. Han somnar alltid runt 12 & vaknar runt 10-11 på morgonen , vi måste ändra hans tider verkligen.
Just nu sitter jag & kollar på www.tradera.com & kollar ifall jag kan göra något fynd har inte gjort de på länge ska jag säga er. Och imorgon så ska jag iväg till babyproffsen & köpte en diskborste till Wiggosflaskor så jag kan göra rent dom så istället för att koka dom varenda gång, skit jobbigt !

här är vår sötnos!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lovisa:

Kan du inte skriva vad du heter på bildddagboken eller länka det i din blogg där i sidan ?

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tänkte bara nämna att det finns nappflask borstar i vanliga affärer oxå..men o andra sidan så får man ju en anledning att åka till babyproffsen =)

3:e kommentar, skriven , av bea:

okej, tack för tipset ! Ja precis alltid kul & åka dit :) haha!

Kommentera inlägget här :