Wiggo

publicerat i Allmänt;
Nu har jag duschat, målat naglarna & så vakna Wiggo precis & är super gnällig jag undrar om de är för sprutan dom sa att han kunde bli febrig , gnällig, trött & seg. Usch stackare & jag undrar hur mycket man får sova i natt då.
Imorgon så ska jag ringa & beställa en tid för att få mina ögonbryn plockade.
Men nu måste jag faktiskt gå, är ju själv med Wiggo Tobbe är på Arlanda men mamma & pappa hjälper ju mig men jag ska fixa maten nu. Jag kommer förmodligen inte blogga mer idag efter Wiggo är som han är, älskling <3 Men om jag får tid över så kommer jag skriva :)

Om jag inte hinner skriva mer så säger jag GOD NATT nu .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vart brukar du plocka ögonbryna?

2:a kommentar, skriven , av Jonna:

du! tänkte bara tipsa om en gammal klasskompis som är bra på bloggdesign, britneyfan.blogg.se, han hjälper dig nog gärna! :)

3:e kommentar, skriven , av Frida:

Hej :)
Ja, jag kan väl fixa lite sådär, inte världens bästa - men jag kan! ^^ Ja, absolut! Visst kan jag det. Tack! Wiggo är också väääldigt söt :) Har tittat in din sida förut :) Men adda mig på msn - [email protected] så löser vi detta!

4:e kommentar, skriven , av Jonna:

vad fina ni var i tidningen idag! :)

5:e kommentar, skriven , av Bea:

anonym: - Hälsostudion.

Kommentera inlägget här :