Hemma!

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hemma igen har vart inne i stan hos Anton en stund & så lämnat min syster till sin kompis. Ska hämta henne kl 2 i natt WOHO ! På vägen hem nu så höll jag på att skita på mig , polisen kom jag körde i 100 fast det var 90 och tänkte jag? dom blinka åt mig & då tänkte jag " shit nu kommer dom & stanna mig " men icke ! När jag kommer hem så upptäckte jag att båda mina framlysen inte funka så de va väl inte så konstigt ..

en liten rolig kommentar igen .
" varför låta dina föräldrar betala din lägenhet när du inte ens är där ? Sälj den istället !!!! "
svar : - Dom vill att jag är hemma hos dom & dom säger väl till ifall dom tycker att jag ska flytta ur lägenheten , dom har en mun att prata med " ...

ibland får jag sjukt onödiga kommentarer men dom är väldigt roliga & ibland kan jag till & med få mig ett gott skratt . .

jag är trött på ditt beteende & dina lögner , nu orkar jag inte mer "

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Daniel:

Hej på dig, hoppas dagen har varit bra, ha det och sov så gott!!!

2:a kommentar, skriven , av karolina:

haha, fattar inte hur folk orkar. fyfan allså! hur funkar hemvården då, trivs du? :) kramar

Kommentera inlägget här :