I sanningens ögonblick .

publicerat i Allmänt;
Jag är en ensamstående mamma , jag tar hand om min son , jag älskar honom mest av allt & jag försöker jobba så mycket som jag kan för att vi ska ha en någelunda bra ekonomi.  Jag vill kunna ge Wiggo allt han vill ha eller åtminstonde nästan allt han vill ha. Jag vill slita arslet av mig för att han ska må & ha det bra MEN ibland så tänker man " Det här valet var inte bara mitt "  Men väljer man ett annat liv framför sin son så får du väl göra det , det enda jag hört från alla nu är att du ljuger till tusen & jag får bara veta mer & mer grejer om dig . USCH säger jag bara jag blev riktigt chockad. Och ni som säger att Tobias inte får träffa sin son för mig kan ju bara stoppa upp något där bak det där är en ren jävla lögn. En son behöver sin pappa lika mycket som sin mamma , men en viss person verkar inte veta det eller jag vet inte ens om han vill veta det .

Nu skiter jag totalt i vad ni tycker om det här inlägget men jag behövde bara få ut mig av det .
Ibland så kan man inte sitta & bara ha allt inom sig .
 
Ett barn är ett ANSVAR som du tydligen inte kan ta.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josse:

Ursäkta mitt utryck, men fy fan va elakt!



Man har fattat under en längre period nu att Tobias inte vill umgås med Wiggo. Och det är så jävla idiotiskt det här, hur fan kan man välja bort sin son, sitt eget barn. Som han själv har varit med och tillverkat! Det är så lågt, så otroligt lågt.



Och du gumman, du gör totalt rätt! Ibland är det faktiskt så att man klarar sig bättre i längden utan vissa personer, och jag tror faktiskt det är så gumman att du kommer klara dig utmärkt!



Men var noga med att förklara till Wiggo i uppväxten, varför det är som det är och hur det vart. Om det fortsätter så här, det är nog snarare så att killar aldrig växer upp!



Stå på dig gumman!



2:a kommentar, skriven , av emms':

Stå på dig, ni verkar klara er fint utan:)

Men som du säger, man vill ha båda delarna för sina barns uppväxt.

Ingen skit inte, de är de väl inte värt? Nej just det.





Sleep tight.

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

du är en sån stark och bra människa! Hur du orkar och klarar allt själv, är bara ett stort stort STORT plus :)! Tur att du har en go kille vid din sida =). Stå upp för den du är , för du är en toppen tjej :) ha en bra helg.

4:e kommentar, skriven , av wiggos faster:

Misstolka mig rätt du ,

men jag blev rent ut av chockad

när jag läste ''josses'' komentar.

Vad vet du igentligen om att tobias inte vill träffa wiggo ? Tobias har ett jobb att sköta(jag håller med om att han jobbar aldeles för mycket)

Som vi alla vet är bea en underbar mamma,

men när Tobias väl har wiggo så är han världens bästa pappa !



ni får inte tro att jag skriver det här bara för att försvara min bror utan oxå för att jag tycker att sanningen måste fram , och jag vet hela sanningen, För jag har vart med och sätt de hela.

Så kom inte och dra förhastade slutsatser ''josse'' ,för du vet inte lika mycket som du tror.



Jag är glad för din skull bea, att ni klarar er så bra.

Du är värkligen världens bästa mamma

Kram på dig !

5:e kommentar, skriven , av Hanan:

Gumman, Jag förstår dig helt och hållet. jag är själv en ensamstående mamma till två barn med en idiot till ex som inte ens har frågat efter sina söner på 2 år. man får jobba och slita för att göra det bra för sina barn. STÅ PÅ DIG, du är stark och du är säkert en underbar mamma. ta hand om ditt barn och glöm inte dig själv. Alla andra som klagar utan att veta hur du har dt får dra åt skogen.



Sköt om dig

Kommentera inlägget här :