kusin vitamin.

publicerat i Allmänt;

Jag & Wiggo ska in till stan för vi ska träffa min kusin Frida , vi ska gå på tuna park eller på stan haha vi har inte bestämt oss än :P släkten är bäst den kan man då alltid lita på !

"du är så himla vacker tjej :). & en kanon mamma, det är vad du är! "
 - hur glad tror ni inte att man blir när man får såna här kommentarer ? Jag bara lyser upp . TACKTACKTACK <3

Eftersom jag såg att molnen kommit fram så blev det lite ombyte snabbt från avklippta replay shorts till långa replay jeans. Det får duga för idag ! Nej , nu så ska jag kolla vad min bebis gör & ifall han hade tänkt & vakna . Kameran min följer med såklart ska se till att de blir några bilder också , de är väl de som är problemet haha!

Jag kommer tillbaka senare .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Älsakr att läsa din blogg verkligen!, du verkar vara en helt kanon mamma och tonåring :)

Kommentera inlägget här :