Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josse:

Bilderna från Örebro bara lyser trivsamhet, ser ut som en riktigt lycklig familj.

Och man ser ju helt klart, att Antons familj verkar gilla lilla Wiggo!



Fina bilder från släktträffen måste jag säga. Och go for it and smoke ;) Ingen har något med ditt liv att göra, röker du så rök inte gör det dig till en dåligare mamma inte, vorre ju lite värre om du satt och rökte på haha!



Sen vill jag bara säga, till er som snackar skit om Bea vänner som inte vänner till henne. Lägg ner snacket, sluta gå bakom ryggen för gamalvänskap! Det är så otroligt fegt att öppna sin mun när inte personen finns i närheten. Inte för jag känner Bea men jag har sätt henne på stan med vänner, familj och sin son och hon har alltid sätt ut som en ung och mogen mamma till Wiggo. Jag följer hennes blogg och beundrar henne stort!Det finns inte många som henne helt enkelt, se er om ni som har åsikter och lägg era kommentarer och skit på unga mammor som inte tar hand om sitt barn i stället.



En av alla beundrare!

Kommentera inlägget här :