söndag

publicerat i Allmänt;
God middag !

Idag vaknade Wiggo kl 6 jag gick upp gjorde välling så han åt det sen så somna vi om till kl 9.30 fast jag låg kvar till 10.30 :P Sen så har vi ätit frukost & vart ute en ganska så lång promenad & nu sitter jag med några lappar på magen som tydligen ska träna magmusklerna aja vi får väl se hur det blir med det :) 
Idag så vet jag inte vad vi ska hitta på hans pappa skulle ha honom idag men han har inte hört av sig så det kanske inte blir något med det , verkar inte som det iaf .
Aja, jag vet inte vad jag ska skriva faktiskt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vet du Bea, eller någon annan som ser detta hur man fixar sin design på blogg.se ? :/

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vet du Bea, eller någon annan som ser detta hur man fixar sin design på blogg.se ? :/

Kommentera inlägget här :