Torsdag

publicerat i Allmänt;
Jag är hemma nu .
Dagarna i Örebro var jättetrevliga , vi tog det lugnt & så åkte vi cross haha fan vad kul det var jag satt & skratta typ hela tiden :P ja jag är nog en liten pojkflicka!
Nu är vi iaf hemma igen & kom hem igår kl 21.30 ungefär sen åkte jag in med Anton in till stan för att lämna honom hemma hos sig för han jobbar med sin pappa idag i stockholm.
Själv så vakna jag för ca 20 minuter sen , jag är verkligen seg . haha ! Men men , jag har bilder också som jag måste slänga in både från släktfesten & ifrån örebro .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

hej gumman! nu har jag tappat bort min mobil igen, tänkte skicka sms till dig.

våran tvättmaskin är paj, så jag ska tvätta i ärla så blir nog där hela dagen :/

men jag vill jättejättegärna träffas snart igen, var skitlängesen!

Puss!

Kommentera inlägget här :