En fråga.

publicerat i Allmänt;
Postat av: anonym

Hur har du blivit så smal? Kan inte du skriva tips till andra mammor om hur du gjorde och vad du åt? :)

Svar ; - Oj jag vet faktiskt inte vad jag har gjort ? Jag har gått ganska mycket med wiggo i vagnen osv. Men aldrig tränat så , jo jag rider ju men aa jag vet inte . Haha! Sen så har jag alltid vart smal & liten så fick tillbaka min kropp som den var innan eller jag är nog lite smalare nu än vad jag var innan jag fick barn. + att jag har ju inte mått så bra heller eftersom alltid hänt hit & dit så det har tagit rejält också. Men nu har jag blivit lite " rundare " igen efter jag mådde sådär jättedåligt & det är jag glad för eftersom jag såg ut som ett vandrande skelett ungefär .
Just nu trivs jag med min kropp MEN lite träning skulle aldrig skada.

Det bästa man kan göra är att röra på sig & inte äta onyttiga saker .Tex ta en fruktsallad istället för en chips påse  . Det finns alltid något :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

Och så är du ju rätt ung, när man är yngre så drar huden tillbaka sig bättre och sånt.

Jag önskar jag såg ut som du, min mammamage är inte borta än på långa vägar fast jag inte äter onyttigt och är ute & går mycket.. suck.

Kommentera inlägget här :