Falsk.

publicerat i Allmänt;
Jag trodde inte du var såhär , inte såhär falsk ? Du går & snackar skit om mig för andra & så får jag självklart reda på det sen när vi ses så ska du vara så himla " pluttenuttig " . Var dig själv istället så man vet vart man har dig , gå till mig istället om du nu ska behöva säga något om mig , säg det till mig på en gång så slipper man det här .
Ärlig är det bästa man kan vara , jag är det iallafall . Och man vinner förbannat långt på det  .

Visst är det tråkigt när folk snackar skit hit & dit ? Istället för att prata med personen själv så ska man gå runt till hundra stycken andra & berätta sen vara så jävla dum & tror att sanningen inte kommer fram ? Tsss, jag lovar på något sätt kommer den alltid fram det är alltid någon som har glapp käft !

Jag vet inte vad jag skulle komma fram till i det här inlägget men jag kände bara att jag behövde skriva det här.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therèse:

Det kommer alltid fram förr eller senare. Jag hatar falska människor! Hellre ärliga fiender än falska vänner!

2:a kommentar, skriven , av Rebecca:

Jo det är jobbigt..



Det finns folk till allt. :/

3:e kommentar, skriven , av Natta:

känner igen det där allt för väl :/ fattar inte varför folk ska ha så svår att bara vara ärliga istället för att köra massa falska spel..

Kommentera inlägget här :