God dag!

publicerat i Allmänt;

Nu så har jag tid & lust att skriva. Jag har nämligen inte vart inne knappt när det är så fint väder, jag passade på att njuta utav solen istället :) Jaha , ? Vad har hänt under dom här dagarna då ? Hm, typ vart med Bella & Max , sen A också . Igår så åt vi kina mat sen åkte jag in till stan igen för jag skulle hämta min mamma & pappa som var på fest så jag åkte in lite tidigare va hos bella med A & M sen drog jag runt 00.30 hämta dom & sen hem igen. Wiggo var jätteduktig som sov hela tiden.
Igår träffade vi Lina & Joppe på stan också ,hihi trevligt !

Nej , nu ska min bebis äta fast han har inte ens vaknat :O himmel & pannkaka.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av :):

vem är A ? . man blir så nyfiken, skriv mera du är den som är roligast att läsa om utav alla mammabloggar :)

2:a kommentar, skriven , av Hanna:

Exakt, vem är A? Man blir riktigt nyfiken :D

Kommentera inlägget här :