God morgon!

publicerat i Allmänt;
Jag är pigg för en gångsskull . :) och jag mår bättre i kroppen också . Idag så börjar jag / vi kl 10.30-16 jag ser inte framemot det ska jag säga. Men det är bara en kurs vi ska gå på idag & lära oss lyfta rätt osv. Man kanske får sluta tidigare ? Kan ju alltid hoppas! Idag så kommer A hem ÄNTLIGEN har saknat han så in i bombens.

Just det , de var någon som frågade vad han tyckte om Wiggo & man kan ju säga att dom funkar skitbra ihop. Det är som vanligt ungefär , skrattar, busar , går ut & går osv. Det är som en andra hand för mig att kunna vila en stund & sen är det dags igen att avlasta mig lite på någon annan. Det är underbart & han tycker om Wiggo massor . Vem gör inte det ? :P
Och vad Tobbe säger ? Ja vad ska han säga ? Han har inte med det här att göra vem jag träffar osv så ja jag bryr mig inte helt enkelt .

Sen måste jag ju bara svara på Amelies kommentar om att hon drömde om mig inatt att vi pratade på ett café & att Wiggo också var med .
Haha, vad gulligt & kul att det är någon som gör det (a) . Kanske kan ta en fika någon dag ?

Nu ska jag äta frukost & sen åka . HEj så länge! <3<3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av amelie:

vi kanske borde göra det! ;D Det var riktigt trevligt i drömmen iaf :D

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

får man ställe en fråga?? har du träffat antons föräldrar än och vad säger dom om att du har barn :)?? bara nyfiken. typsikt mig haha.

Kommentera inlägget här :