Måndag.

publicerat i Allmänt;

Allt bra idag & vädret är fint , kan väl inte bli bättre ?
Idag så har jag inga planer sitter på mammas & pappas jobb för att jag skulle kopiera lite saker & nu så vet jag inte vad jag ska göra ? Kanske gå en sväng på stan med mig själv ? det låter bra :) Det var någon som frågade vart jag hade köpt mitt linne som jag har på mig på bilderna nedan & jag har svarat på det redan men jag har köpt det på Wear it faktiskt  för bara 75 spänn . Det duger iaf för mig :) Dom senaste dagarna då ?
aha , vi har firat Bellas student & sen så har vi vart med kompisar & jag & wiggo har vart med A i stort sätt hela tiden . Nu är han & jobbar i Örebro hela veckan men kommer hem på fredag så då ska vi träffa han igen. ;D

Jag har lite bilder jag måste visa er senare , när Wiggo sitter själv! Nu så ska jag kila igen .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala:



Jag brukar granska bloggar olika bloggar varje dag kanske är din granskad i dag?

Kommentera inlägget här :