Måndag kväll.

publicerat i Allmänt;
Idag så har jag jobbat & sen åkte jag till doktorn var där . jag har ögoninflamation, öroninflamation & hostar så fick medicin för allt i en vecka ,KUL ! aja, efter det så drog jag hem & så somnade jag & wiggo kl 15 sen så drog jag in till Bella en stund vi gick & åt mcdonalds , haha! :P men nu så pratar jag med Anton i telefonen & föröker övertala honom att åka hem men han vill inte för han måste jobba. jag saknar dig .

imorgon så ska jag jobba igen & sen så ska jag & wiggo träffa Bella & max . :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av din<3:

saknar er jätte mycket älskling<3<3 önskar jag kunde åka hem i morgon, men tyvär så kan jag inte det:( men jag ska försöka jobba in så jag kan komma hem tidigare,om jag mår bättre i morgon vs;)love<3din bara din<3<3

Kommentera inlägget här :