söndag

publicerat i Allmänt;

Jag har jobbat hela helgen & vart med Anton också därför har jag inte skrivit. Man kan inte hinna med allt & speciellt inte när man har ett litet barn att ta hand om på samma gång.

Just nu så sitter vi i soffan anton sitter med Wiggo & busar själv så skriver jag här. Vad har hänt ? Nja inte så mycket jobbat & vart med min bebis + anton. På midsommar? Typ ingenting vi var hos mina grannar först sen åkte jag & Anton in till stan till Bella & max där tog jag typ 2 cider sen kom Antons pappa & hämta oss sen hem sov , sen jobbet dagen efter kl 7 på morgonen. Jaa, det är väl de som hänt.

Överaskningen ? Det var en jättefin guld ring med diamanter på SKITSNYGG & små söta hjärtan. :)
Tror ni jag blev något glad ? JAA !!:D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av amelie:

du måste visa bild på ringen :)

2:a kommentar, skriven , av lovisa:

Jaa jag vill med se bild på ringen :) Det var väl ingen förlovningsring oder? :O

3:e kommentar, skriven , av angelica:

jag vill också se ringen! :)

4:e kommentar, skriven , av Myzan:

visa bild på ringen! är nyfiken hur den ser ut :)

5:e kommentar, skriven , av Ulrika Jansson:

åhh vad kul :) du passar säkert jättebra i ringen :)

Kommentera inlägget här :