söndag kväll.

publicerat i Allmänt;
idag då ?
Wiggo vakna kl 7.30 jag gick upp & gav honom gröt sen så var han trött igen så han somna i mammas & pappas säng då la jag mig igen & sov eftersom Anton sov så blev jag lite sugen jag med , haha! Jag & anton vakna kl 11.30 ungefär , gick upp till stallet & hjälpte Elin med hoppningen sen så åt vi mat ,sen in till stan & till tuna park. Där var det jag , Wiggo, Anton, Anton & någon mer kille vi gick runt där . Och anton köpte kläder åt Wiggo haha så gulligt . Det blev ett linne, en tröja & en sjal skitsött ! ;D Sen så lämna vi av dom andra & åkte hem till Anton där somna Wiggo i sin vagn så vi gjorde inte så mycket bara tog de lugnt , sen kl typ 19.30 skjutsa jag honom till tåget eftersom han skulle tillbaka till Örebro & jobba nu i veckan . Sen åkte jag hem & la mig under solariumet & här sitter jag ;D Och ni som inte vet så är jag tillsammans med Anton haha det är så många som frågat men nu vet ni!

Jag har lite bilder som jag tänkte slänga in här men det tar jag i nästa inlägg sen så ska jag också försöka bränna en skiva om jag nu kommer att lyckas det är ju en annan sak.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vicky:

Jag är så glad för att allt verkar ha ordnat upp sig för dig Bea :) Du förtjänar det!

Du och Anton är jättesöta ihop!

Kommentera inlägget här :