Svarat & klart .

publicerat i Allmänt;
Postat av: Maria

Hej! Jag har en fråga angående de här med penga frågan, hur mycket pengar har du att leva på i månaden? hade du något jobb innan du fick Wiggo? Och sen en fråga om du har köpt din lägenhet eller om de är en hyreslägenhet?

svar ; - Jag har 3500 kr att leva på i månaden men nu får jag ju mer eftersom jag jobbar. Nej jag hade inget jobb alls innan jag fick Wiggo om jag ska vara ärlig är det första gången jag jobbar " på riktigt ". Nej min lägenhet är bara eb hyreslägenhet.

Postat av: Jonnah

När blev du och Anton tillsammans? =) Vilket datum?

svar : vi blev tillsammans den 4/6 . :)

Postat av: stine

vad tycker Tobbe om att du träffar Anton? Och träffar Tobbe Wiggo något överhuvudtaget?

svar: - Han har inget med saken att göra vem jag träffar .  Ja han träffar väl honom lite då & då . 

Postat av: Linda

Hur gammal är Anton? Kul att du hittat en ny! :)


svar : - Anton är 18 eller fyller 18 i December . 

Postat av:

när du ska flytta hem till lägenheten, kommer anton att flytta med dig då? kommer han betala hyra isf?


svar : - Jag håller på för fullt har precis fått en TV bänk & fixat den nu är det bara Tvn kvar men det kommer nog gå ganska så snart . Nja, jag tror att han kommer göra det ? Hm , har inte pratat om det SÅDÄR jättemycket . Nej han kommer inte betala någon hyra isf. 

Postat av: isas mamma

hur mkt föäldrapenning tar du ut? =)


svar : - Jag får 3500 kr i månaden :)

Postat av:

Vad jobbar Anton med?


svar : - Han jobbar i Örebro med något bygg grejs haha har inte riktigt förstått vad det är . Men jag tror han är plattsättare eller något sånt (a) . 

Postat av: Ensam och gravid

Är det Tobias som inte vill träffa wiggo, eller vill DU inte att han träffar honom?


svar : - han vill väl träffa honom men han jobbar ju hela tiden & han har inte lagt manken till att höra av sig heller. Klart han får träffa sitt barn men jag tycker inte att det verkar så aktuellt på hans sida. 

Postat av: sanna

Hur ofta skaffat du barnvakt?


svar : - barnvakt & barnvakt vette tusan. Jag bor ju hos mamma & pappa nu . Mamma har Wiggo när jag är ute på krogen tex sen om jag ska åka iväg en snabbis så tar hon honom. Jag vet inte riktigt hur man ska säga men de händer väl inte så ofta.

Postat av:

Kommer ni att hitta på någe speciellt i sommar? du,wiggo och anton?, ska wiggo börja på dagis och när? :), KRYA PÅ DIG!


svar : - Nej jag ska bara jobba & Anton ska jobba han också sen så ska han iväg till Bulgarien i en vecka i Juli . Men någon liten utflykt kanske man gör . :) Ja Wiggo ska börja på dagis men jag vet inte riktigt när eftersom skolan ringde & sa att jag ska börja i Augusti istället :/ konstigt med de där .

Postat av: Mickis Neo´s mamma

Alla undrar om dig och anton? Öhh, varför dt egentligen=) Stackare att svara på allt dt där hehe. Hopaps ni har dt bra nu, och hopppas ni får en skön sommar. Puss puss på Bea och Wiggo .


svar : - Ja mickis foolk är nyfikna :) Detsamma gumman . Pusspuss på er! 

Postat av: anonym

röker du?


svar : - NEJ DET GÖR JAG INTE ! och jag vet inte HUR många gånger jag svarat på den frågan & vad spelar de för roll OM jag skulle göra det ? Nej , jag har svarat på den frågan förut & jag har fortfarande samma svar .NEJ! 



sådär då var frågestunden slut för idag!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av camilla:

jag vet att jag är lite sent ute men jag msåte bara fråga vem som betalar din hyra ifall du bara får ut 3500:-?

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

är det full föräldrarpenning? eller bara några dagar? kram

Kommentera inlägget här :