Torsdag.

publicerat i Allmänt;
En dag på jobbet men jag fick sluta tidigare iaf & det var skönt :) Idag så var det inte så mycket att göra jag tror jag satt i 3 timmar bara & gjorde absolut ingenting men sen var det dags för matleveransen & den var jobbig . Upp & ned för alla dessa trappor , men bra var det & jag fick sluta direkt efter . Sen åkte jag hem eller nej vi var på jysk & beställde en TV bänk så snart flyttar jag tillbaka hem.
Men när jag kom hem så somna Wiggo direkt & jag också sov väl i 2 timmar ungefär helt slut .

Ja, det är mina föräldrar som har Wiggo under tiden jag jobbar eller min syster har honom dom här veckorna hon inte jobbar men sen kommer min mamma att ha honom . :) Jobbet jag jobbar på är ju inom hemvården i Torshälla man åker alltså runt till folk, städar, diskar , tar på dom , duschar , ger medicin , osv . Det är faktiskt väldigt roligt att möta olika människor & jag trivs en så länge & det tror jag att jag kommer göra också under hela tiden jag är där.

Nu ropade mamma & sa att det var mattime så ska äta sen är det dags att lägga ut lite bilder på Wiggo eller vad säger ni ? :P

Kommentera inlägget här :