....

publicerat i Allmänt;

Jag vill svara på lite saker som folk frågade om inlägget ( allt mitt fel ? )

Nej han har ingen anledning till att vara orolig när jag är ute på krogen, jag har aldrig gjort något & då menar jag aldrig det är snarare tvärtom det är nog jag som ska vara orolig när han är ute på krogen. Det är han som förstört för sig själv en gång den kvällen , men jag förlät honom & vad får man tillbaka ? Jo han påstår att jag skulle hålla på med andra när jag själv hållt mig till en & samma kille . När han själv vart otrogen 3 gånger ? Shit the same , jag orkar inte prata om det här skiten ! Jag säger bara att han ska lita på mig till 100% .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Det är därför han är osäker. För att han har varit otrogen.. har han varit det under din grav och efter eller var de innan du blev med barn?

Ha en underbar dag, Bea!
Kram Maria

Kommentera inlägget här :