åh ..

publicerat i Allmänt;
Internet & blogg.se har krånglat för mig massor men nu kom jag in.

Har vart på Ö&B köpte lite små saker bla en filt med döskallar på till Wiggo , toppen! Sen så åkte vi hem åt korv med bröd & sen så gick jag ut med Wiggo i vagnen så han somnade & jag kom precis ner från stallet har mockat & hjälpa mamma! :) Nu så funderar jag på att man kanske ska gå en rask promenad & röra på fläsket lite? Sen så ska jag sola har fått lite solbränna & det sitter ju aldrig fel ;) Och speciellt inte när man ska ut på fredag & va lite "fin" för en gång skull. Just det ursäkta bilderna nedan på mig men jag ville bara lägga ut en bild på mig & wiggo tillsammans då blev det precis när vi vaknade med ruffsigt hår & sovkläderna ;D haha!

Nej nu så ska jag fråga mamma vad vi ska hitta på har lite lång tråkigt här hemma!

Kommentera inlägget här :